Äta hur mycket som hälst :O

Fredag 22 oktober
Har nog typ aldrig ätit så mycket som idag... :O Började med att vi steg upp skittidigt då och jag fixade mej klar halvt sovande, höhö. Sen for vi och äta morgonål - stående bord, så himla mums asså<3 Ääälskar grynost^^ Sen väl iland så började körandet genom stockholm.. inte lätt att hitta så vi körde fel minst en gång men hittade rätt tillslut. Så framme hos Danne var jag såå sjukt sömnig så jag lade mej i Dannes säng och halvsov x) Så for vi ut och äta, skinkpizza.. ååh, fy faan, fattar inte hur jag orkade men den va såå extremt god så kunde inte lämna mer än en liiiten bit.. Så hos Danne var vi lika slöa fortfarande så jag tror vi alla sov där ett tag.. Moster Rita var också påväg till Norrtälje så när dom (hon och Tomas) kom och knackade på låg både jag och mamma och sov, hehe. Så var det endå bara att klä på sig och sticka ut på stan lite, kolla omkring :) På ett Café gick vi också.. asså ååh va fet man blir på det här viset, höhö. Sen hem till Danne, eller ja.. Rita och Tomas for till hotellet där dom ska sova. Vi kollade på Arga snickaren eftersom Danne är med där så han hade några program sparade :) Senare kom Rita och Tomas med räkor som vi satt å gluffsa i oss.. sånadär oskalade.. blääk vad äcklit att riva skalet av dom :S Men jag åt endå endel trots allt.. Så när Rita och Tomas hade stuckit blev det lite mer chill framför tv:n. Sen sovaaah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0