En osaaaaa suomeaaa!

Tisdag 2 november
På håltimmen hade jag "möte" med studiehandledaren men glömmde bort de x) Gick dit i varje fall och hon hade tid med mej så det var inge problem. Gick fort hon frågade mest bara om jag viste vad jag ville rikta in mej på, vad jag har för framtidsplaner vad gäller yrke och sånt.
Sen finska sista timmarna. Helt okej faktist. Har aldrig förstått så mycet som kjag gör just nu även fast jag inte förstår något nu heller.. Haha. Nä men jag förstår det vi går igenom någorlunda det är bara det att jag inte kommer så långt eftersom jag aldrig fattarnågonting förut genom typ hela grundskolan.. Fan vad jag borde gå en nybörjar finska kusr någonstans och verkligen lära mej allt från grunden. Men.. verkar inge vidare roligt bara. Höhö vi får se någon gång i framtiden.
Gick hem efter skolan.. För jag hade inge saldo så det vara bara att börja gå :P Skulle varit rätt skönt men nu råkade det sig så att jag fick skavsår... mysit värre..
Slöa hemma med dator bara och fixade lite läxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0