Slutade redan klockan 1 :)

Måndag 8 november
Måndagsmornarna är alltid lika tröga :P Sen så sitter man där på lektionerna i något stadie mitt mellan dvala och vaken, hehe. Efter en tid sitter man sen bara och väntar på att lektionerna ska ta slut, höhö. Men som tur är har jag ju fina vänner som gör lektionerna roliga<3 Vi hade ingen gymnastik eftersom läraren var permiterad så vi slutade redan klockan ett. Först satt vi i datasalen en stund fören vi sen vandra iväg till Canny och kollade lite. Så lite andra butiker ennu. Mamma kom och hämtade oss efter en stund och vi åkte till Säästö pörssi. Köpte en fotoram för den var himla billig och så slog det mej att det värkligen börjar bli dags att beställa lite foton, skitlänge sen sist liksom :O Så jag kanske tar och gör det någon dag inom den närmaste framtiden. Så köpte jag också ett par mjukisbyxor. Sen så feida Sara mej men det gjorde inte så mycket :) Hemma blev det som vanligt tv, dator läxor och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0