Skvalldra med Robin^^

Söndag 7 november
När jag vaknade där någongång började jag läsa lite i en bok som ska läsas till modersmåls kursen. Men den när uppfuckat tråkig, jag kommer inte in i den och det händer inget.. Så jag tröttnade. Satt vid datorn en stund men for senare till Api och Robin. Vi började kolla på New moon för api hade nyligen köpt den. Men så pausade vi och gick in till stan eftersom Robin hade varit smart nog att bara slänga in cykeln i skogen när den hade fått något fel påväg till skolan. Den var inte kvar.. What a suprise.. Tillbaka hemma satte jag mej och snacka skit med Robin en stund medan vi kolla lite bilder på datorn och sånt. Skvaller ;) Så såg vi klart New Moon efter att ha ätit en skitgod räk-lax-pasta-sallad som deras mamma (Disa) hade fixat ihop.  Så kom mamma efter mej men satt länge och babblade med Disa så :) Väl hemma fick jag lite brottom eftersom jag hade en del att fixa inför skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0