Till Canny fjärde dagen irad ;)

Fredag 12 november
Finska timmarna gick rätt fort sen samhällslära och så var det sen bara en timme matematik kvar. Före timmen gick jag och talade med modersmålsläraren och frågade om det var någon annan som läste boken... självklart var det ju det.. okej då är det bara att tvinga sej genom den gammla boken eller hittan en ny så fort som möjligt. Matematikförhören hade läraren lovat att vi skulle få ut idag men nejdå han hade tydligen inte hunnit rätt dem än.
Så himla skönt att slute klockan 12 i varje fall<3
Vi gick till Canny igen. Vad blev det nu.. fjärde dagen irad tror jag, stammkund eller vadå? x) Köpte en t-skjorta eftersom jag blev kär i den efter att ha provat den. Jag stod bara där och kollade när Katten testade en tröja så såg jag (eller Sara) t-skjortan så jag bestämmde mej för att prova den och det var liksom kärlek vid första ögonkastet<3
Så med en nyinhandlad t-skjorta gick vi vidare till butiken. Fick skjuts hem av Sara sen :)
Hemma städade jag lite, klippte i lite tidningar och massa. Självklart också lite tv och så dator halva natten x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0