Grattis på farsdagen (eller säger man glad farsdag?)

Söndag 14 november
Idag var det då farsdag å vid niotiden kom mamma och väkte mej för att vi skulle fixa kaffe och smörgås på sängen till pappa. Var så sömnig så jag höll på att somna där.. Duktiga jag (A). Stack i varje fall tillbaka och sova sen och sov enda till tolv. Skitskönt, kännde mej piggare än på länge :) Så kom flmen Tjuvarnas herre på tv:n så jag kollade på den. Den var riktit bra faktist. Vi har läst lite av den i skoln någon gång för flera år sendan men kom aldrig till slutet så det gjorde den nästan ennu lite intressantare.

http://www.se.nu/ve/re/700/110317.jpg

Så hoppa i duschen och fixa sig lite för mamma bjöd mofa på middag såatt. När vi ätit satte dom sej och kolla på tv medan jag gjorde något så äkligt som att städa kaninburen :P Hehe, i sista sekunden eller vadå. Vid sextiden kom det mer folk så då blev det tårta.
Nu sitter jag här och ska precis just gå och lägga mej. Borde sova redan i och för sej men.. jag är inge bra på detdär med att gå och lägga mej i tid, haha.

Kom att tänka på att snart är provveckan här igen och jag måste se till att skaffa två böcker som inte har blivit av ennu.. Ska försöka komma ihåg att fixa det imorgon :) Men usch vad tiden går fort. Tycker att denna perjod nyss startade men snart är det en ny igen.. som jag föresten inte ser framemot eftersom jag börjar åtta alla dagar och har nästan fullt schema. Fy fan säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0