Joggingtur

Tog en extremt kort joggingtur. Tio minuter eller något. Fjuttigt jag vet men bättre än inget liksom. Det var riktigt skönt faktist men har hosta och lite snuva så halsen gillade det inte dessvärre. Där hittade jag ju någonting att skylla på för att turen blev så kort :P

Just nu kollar jag runt på lite olika bloggdesigner eftersom jag är trött på min nuvarande (som för övrigt gjordes som bara tillfällig men har stannat väldigt länge). Söker inspiration liksom :)

Kom också på alldeles just att på grund av att en lärare är permiterad så har vi fem timmar mer ledigt än vad vi brukar denna vecka. Det gör att imorgon har vi tre håltimmar efter varandra. Undrar vad vi ska hitta på. Datasal och stan förmodligen. Eller vem vet, Sara kanske har som planer att sticka hem en stund som förra gången och då kanske jag får smita med ;)
På onsdagen blir det extra lång sovmorgon eftersom vi börjar först elva. Torsdagen blir det sovmorgon igen, till tio denna gång och fy fan vad jag ser fram emot det^^


(skrev detta ungefär klockan nio men glömmde visst publicera.. :$ Haha :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0