Memories

Hade sjukt svårt att somna igårkväll så jag börjarde fundra på en massa och det brukar alltisd sluta med att jag hittar på någon dikt eller liknande. Igår var inget undantag utan resulterade i detta..
You´re a pig but I don´t hate you. I just hate what you did to me. You aren´t worth all the pain I felt but the time you gaved me and the feeling you made me feel was. Even if I don´t know if your feelings ever was real... Maybe you don´t know it yourself. They maybe was :)
Deppigt? Kanske.. eller inte egentligen. Det är bara att konstatera att verkligheten är sådan och att livet inte är rättvist alla gånger. Jag håller på att komma över honom så det är lugnt men det tar tid... hehe :) Det finns inte en dag han inte finns i mina tankar men jag är inte särskillt ledsen mera. Är mera tacksam för minnena han gav mej^^ Jag tror inte heller att jag saknar honom utan mera "oss" vet inte hur jag ska förklara och den han var i mina ögon för självklart så är han inte längre den samma. Alla förändras och utväcklas vi hela tiden, ibland verkar det bara vara mer drastiska förändringar. Jag menar egentligen är han ju fortfarande den samma men i mina ögon är han inte det :P Allt detta låter bara så himla flummigt, haha.

Tumblr_lbz8n2wg111qbb92eo1_500_large
Mäki haluuuu!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0