Lust att dricka tee?

Torsdag 18 november
Sista timmarna konst. Love it<3 Började med en teckning som jag inte alls är nöjd med men tänker inte endå göra om den så :P Nette kom dit så när vi slutat snackade vi med henne men hon for hem sen så jag stack på stan med Katten istället för Sara var också tvungen att sticka. Vi gick omkring och babbla och skrattade.. sådär peruus helt enkelt<3 Men jag fick inte se "the cute one".. yhyhyyy.. haha, jag överlever nog.. :D
Så kom mamma efter mej och hemma har jag läst vidare i den förbaskade boken och ätit choklad... blääk, jag är beroende för fan..

Tumblr_l8a4i7xagt1qzby5fo1_500_large
Skulle såå smaka med jordgubbar också!<3

Nu skulle jag ha lust att dricka te så jag tror jag sticker och fixar det till mej sen lite tv kanske.
Vi hade egentligen en läxa men jag har ingen bok så kunde inte läsa.. höhö får försöka göra det någon rast imorgon istället.
Börjar åtta och slutar redan tolv imorron som vanligt på fredagar :) Bli antagligen att hänga på stan en stund men det händer endå inget de tiden på dagen tyvärr :P När jag kommer hem kanske jag skulle ta en joggingtur medan det ennu är ljust och sen ut och fota lite..? Känns som en lockande idé i varje fall men vi får se. Sen måste jag läsa.. har sjuk press nu eftersom jag är upptagen på lördagen och så på söndagen borde jag ha de klar så jag ka börja förberäda presentationen och inte är tvungen att sträckläsa sådär i sista minuten. Hur det går återstår att se men jag får försöka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0