Igår ABC och film med Ela<3

Onsdag 17 november
Steg upp först halvtolvtiden.. haha Så fixade jag mej och läste lite i boken. Så mycket bättre än den förra även fast även denna är rätt stel och tråkig. Så till skolan till klockan två för två timmar matematik.
Hade inte rätt numer till Ela så jag var tvungen att gå omkring och leta efter henne men det var ingen fara för hittade henne nästan direkt :) Så vi till S-market där vi träffade Api. Roope/Flobo kom också dit och så efter en stund stack både Katten och Api. Så efter att ha stått i butiken och snackat en låång stund eller... de båda var rätt tysta och är dom tysta kan inte jag vara de alltså stog jag där och babblade oavbrutet.. hahah :D Men även fast jag förökte vara tyst ibland så att dom skulle säga något så gjorde dom inte det vilket resultetrade i att jag ju bara började babbla igen, haha. Ja men efter att dom andra stuckit for jag och Ela med honom till ABC. Satt bara där och ugglade, så skulle vi äta men ingen av dem ville tydligen ha så jag kände mej som en utstött fetto där när jag var den enda som satt och glufsade i mej.
När vi suttit där och snackat massa ennu en stund skjutsade han hem oss och när jag hade hoppat ur ut bilen.. hmm.... va ska man säga.. they was/went in action, haha ;)
Här hemma såg vi på filmen She´s the man som jag tycker är skitbra. Dessutom är Channing Tatum typ hetast i världen^^

Tumblr_l83tbdxmdd1qa12r2o1_400_large
Uuuh baby! Slurp ;) *dreglar*

Tumblr_kp7vd0ampg1qa1vdfo1_500_large
Cute!<3

Mv5bmtq2ndg2mtkzn15bml5banbnxkftztywmjiwmtm3._v1._sx450_sy679__large
Älskar filmen Step up också<3

Så blev det lite dator och medan hon nördade passade jag på att hoppa i duschen. Sen låg vi och tala om allt möjligt en stund innan vi tillslut somnade. Jag har faktist saknat Ela massor!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0