Provet gick skit men tror inte jag blir underkännd åtminstone :)

Onsdag 24 november
Om exakt en månad är det jul. Gillar inte att tänka på sånt... Det får en att tänka på att tiden går framåt så grymt snabbt och den känslan tycker jag verkligen inte om.

Dagen har varit riktit bra. Började först tio så fick för en gångs skull sova ordentligt. Hade telefonen att ringa på lite innan nio men vaknade redan kvart över åtta ungefär. Men självklart hade jag inga problem att somna om^^
Sen hade jag inte såå rysligt stressigt som jag brukar ibland utan tog det rätt lugnt och skulle inte haft några problem alls att komma itid om det inte skulle varit så att jag hade för mej att vi skulle ha samhällslära allstå gick jag till fel klassrum. Vi hade biologi - andra sidan skolan -.-
Efter det hade vi åtminstone samhällslär och jag undrar allvarligt hur det provet ska gå eftersom jag förstår i princip inget (..?!). Aja det får bli ett senare problem. Har provet nu på måndagen så jag kommer få plugga hela söndagen.
Provvecka så vad kan man förvänta sej men endå. Tur så får vi sluta tidigt åtminstone. Egentligen gillar jag proveckor... men inte att plugga inför dem, haha :D
På håltimmarna nördade vi i datasalen och gick sen in till stan ett varv. Skönt med frist luft faktist. Men asså det är så roligt för oavsett när på dagen jag går in till stan så är det en kille jag altid ser.. Har inget emot honom så det är inte det utan känns bara lite underligt x)
Sen dags för matematikprov. Gick väl ungefär enligt förväntling. Tror jag klarde de fyra första obligatoriska uppgifterna någorlunda men sen är det fyra uppgifter till varav man ska välja två att lösa och det gick inge vidare. Inte jättedåligt men verkligen inte bra heller :P Är faktist nyfiken på hur det gick, hihi. Det är bara det att jag alltid får typ halvt panik under provskrivningar när jag ser på klockan, jag brukar hinna bli klar precis itid i och för sej men det är endå sådär att "Ojneeej! Tänk om jag inte hinner".

Hemma har jag inte gjort mycket annat än stalkat på fb, snackat med folk, kollat på tv och sånt vanligt.. Slö som jag är, om jag skulle varit smart skulle jag ha pluggat finska men ja.. det gjorde jag inte.
Har snackat med Nikke bland annat, det var länge sen :O Visade mej lite bra musik (sjungen av söta koreanska killar ;) thihi)

Nu är det natti-natti.
Dröm sött!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0