Duscha sen sova!

Torsdag 25 november
Teckan var skitkul som vanligt och jag blev klar med en teckning, hihi. Tyvärr så har vi ingen tecka nästa vecka över huvud taget p.g.a proven.
Efter skolan gick vi lite snabbt via butiker. Asså "han" (hihi^^) har gått upp i rök..  Har inte sett någon av dom på flrea veckor ungefär :( Strunt samma jag har endå inte tid just nu när jag måste lägga tid på att plugga. Tyvärr så är jag inge bra på sånt utan läser alldeles för lite, höhö. Idag har jag pluggat någorlunda på finskan i verja fall. Kan gramatiken någorlunda men orden är uppfuckade -.- Tror inte det kommer så mycket av det heller eller man får hoppas på de åtminstone.

Mamma hade ljusparty så Api och Disa var hit och Disa hjälpte mej lite med det dessutom så börjar få det lite klarare för mej. rovet på måndagen till en bland fyra vilket ju skulle vara mindre trevligt!
Annars har jag städat lite. Sällan... men det behövs - ofta! Haha :D Ska städa lite mer imorgon också och är bara sååå tvungen att komma ihåg att gå och köpa en samhällslära-bok imorgon för annars blir provet på måndagen till en bland fyra vilket ju skulle vara mindre trevligt!

Skönt med fredag imorgon som följs av ett roligt veckoslut men samtidigt deprimerande att det har gått en vecka igen. Asså jag vet att jag tjatar om det här med tiden som rusar fort som vinden men ärligt den tanken slår mej hela tiden och tycker det är hämst.. :( (Haha, jag är fullt medveten om att jag låter som någon gammal gumma ungefär men det struntar jag i! :) höhö)
Har snackat lite med en kille som jag inte har hört av på skitlänge så det var kul :)
Nu ska jag duscha, sen bläddra igenom det till provet ett varv till och sen blir det sova så att jag orkar imorgon!
Gonatt!<3

Tumblr_lc8sq3iaoq1qb6jeto1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0