Otroligt söt!

När vi äntligen dragit våra feta (läs heta ;)) bakar från datasalen gick jag med Katten på stan en stund. Så förde vi några saker till en och sen hem. Här hemma började jag städa och höll på med det en god stund (det tar länge när man hela tiden pausar och kollar daton...). Elvira fick vara lös så länge och hon tycks gilla att hoppa upp i sängen och krafsa där, hönö pupu<3 (ungefär som "tassig kanin" haha xD).
Jag gjorde mej klar och sen hämtade vi Api och åkte in till stan där vi gick omkring lite. Normal som jag är hade jag lyckats tappa telefonen i bilen vilket jag märkte först när mamma redan hade åkt iväg. Det blev att låna Apis telefon för att ringa och be henne hämta den då men hon har Robins telefon så vi förstår ingenting av hur den fungerar vilket gjorde att allt detta tog en extrem tid... Duktiiiga vi är ;)
Så träffade vi Nette och gick inne i värmen i butikerna för utomhus frös man sönder :P Vi träffade också två av hennes andra vänner så de hängde med oss när vi gick in till torget där de sköts raketer och frivilliga brandkåren gick i fackeltåg (Där Katten också var med!^^). Men före det satt vi på bänken i en butik och först kommer en kille(...) förbi. Vet aldrig vad jag ska göra när jag ser honom för jag tycker fortfarande att det är urkonstigt att jag inte är arg på honom.. men jag tycker ju att han är snäll och så så det blir bara lite underligt :P (antar att jag inte kommit över honom till 100% ennu...). Sen lite senare så kommer "the one" förbi.. ja säger bara -"thihiii!^^" ;)
Svinkallt var det där ute i varje fall och efter en stund dissade Api för hon skulle på skoldisko.. yhyy.
Gick med Nette och de två vännerna (xD - Cattis och Sabi) tills dom skulle sticka och dissa mej dom me. Då träffade jag Jenny<3 Hängde med henne och hennes kaveri, Pernilla men även dem dissa mej rätt fort :(
Men då träffade jag Katten!<3 thihi! Hon och Robin (inte min kusin utan en annan :P) gick omkring där i kylan. Vi gick ett par varv genom stan, Kattens syster joinade oss medan Robin feida...
Vi gick ett varv till genom masa påväg till där var mamma skulle hämta mej och tur var väl det för - woopidoopidooo - jag såg "the one" igen och aaaws så otroligt söt kille han är!^^ (--><-- all the way! Sara fattar vad jag menar ;) Hihi).
Skönt att komma hem och in i värmen efter att ha gått omkring i kölden i typ två timmar.
Har nu nördat dator, kollat tv, kollat in kläder på olika klädsidor mm :) (så snart kommer det väl ett enormt antal bilder igen.. :$ höhö.)

Kommentarer
Postat av: Sara

Aaws. Va kul! <3

Pusi :)

2010-11-27 @ 10:25:40
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0