Med Nikke om höga, tydliga kindben!

Just nu skulle jag ha lust att baka en kladdkaka och sen krypa under täcket och kolla på någon film. Hihi. Tyvärr är klockan lite mycket för bakning... och filmtittande också kanske. Hmm.. Vi får se. Jag är rätt sömnig så tror jag ska dra mej till sängs om en stund och sova en god nattssömn istället :)

Nu har jag irriterat mej på ett irritationsobjekt men slapp av med det till viss del på ett eller annat sätt...
Chattat med Nikke, Api, Nick och lite andra. Fortsättningsvis sitter jag och babblar med Nikke och Bello<3
Med Nikke diskuterar jag näsor och höga, tydliga kindben ;) och så berättar jag om min fantastiska dag för Bello... hihi^^<3

På tal om att krypa under täcket så skulle jag ju kunna ta med mej denna lilla sötnos..Tumblr_lce83mccah1qf4ccto1_500_large

Eller ennu bättre:
Tumblr_lcf414w2ff1qckf2oo1_400_large

Eller så ennu-ennu bättre:
Tumblr_lchqkrwibm1qdezmro1_500_large
Han gör ju fan så man får svårt att andas! :O

Thihii, mysigt värre skulle det ju vara ;) Men det finns någon som jag mycke heldre skulle ha än dessa... tihihii ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0