Flammsiga tjejer!

Hade finskaprov de två första timmarna. Tror nästan det finns en liten chans att jag blir godkännd :) Men man vet aldrig..
Hade säkert en massa stavfel jag inte vet om -.- Aja det återstår att se.
Sen förberedande till samhällsläraprovet på måndag och efter det borde vi ha haft matematik provs utgivning men det blev inget så jag vet inte när vi får dem men jag säger bara "Grauuur! ;)" för en liten incident som inträffade, hihii^^ Så istället låg vi i en soffa i datasalen och slöade. En aning flammsiga som vanligt men snart sticker vi förmodligen ut för jag ska ju bland annat köpa den där boken.
Nu spelas här Icy Tower på fb, haha -Nördvarning!

Tumblr_lcewxtztaf1qdt1tdo1_500_large
Soo true^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0