Shopping! <3

Så, nu är jag tillbaka. Åt skitgod makaronilåda.. Passande tidpunkt också, äta makaronilåda så här sen..? haha Så passande lilla jul mat också. Haha!
På tal om det: God lilla jul!!<3

Mer om dagen nu då. När vi ätit gick vi till citymarket för Disa skulle köpa skrinnskor till både Api och Robin. Tog sin tid då Robin inte är någon höjdare på att knyta såna skor men tillslut kom vi då därifrån och kunde kolla vidare i alla toppen affärer^^ Köpte ett vitt nagellack från Seppälä, en grå cardigan från H&M, ett par löparleggings från Stadium, ett par ursöta örhängen från JC och lite annat smått^^

På vägen hem lyssnade vi på musik och jag låg halvt och sov igen.. Haha. Sen via Robin och deras där vi bara chillade.
Här hemma har jag gjort lite allt möjligt. dator, tv-tittande, ordnade upp lite i min garderob och sånt.
Gått omkring i min varma, mysiga, nyinförskaffade cardigan också, hihi, den är så himla skön!
Nu lackade jag nyss naglarna vita ;)

Borde sova nu för jag är skitsömnig igen men samtidigt borde jag läsa till samhällsläraprovet vi har på måndagen eftersom att vi kanske sticker till Ikea imorgon istället när vi inte var idag. Vi kan ju åka dit nu på samma gång medan vi endå ränner omkring ;) Med Robin och dom det också. Dessvärre är jag inte säker på att jag kan eller tänker förlja med även fast jag gärna skulle vilja. För jag borde ligga hemma och plugga hela dagen imorgon.. det var ju så jag hade planerat och därför inte orkat börja tidigare heller men fick veta för bara någon timme sen att vi troligtvis åker dit.. :/ Jag får nu se vad jag gör men nu ska jag åtminstone börja ta och sticka från datorn och inte nörda sönder hela natten :)

Gonatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0