Rolig dag i Iso Omena!

Kom hem från Esbo för en stund sen där vi var och shoppade löst i Iso Omena. Med andra ord -hemma efter en lång och rolig dag :)
Jag vaknade imorse av att mamma ringde och sa att hon var i stan men att jag skulle göra mej färdig så att vi skulle sticka iväg. Låg kvar skitlänge endå men drog mej iväg till en lång och skön dusch sen. Smika, kläder mm. Så kom dom hem via för att hämta upp mej. Alltså mamma, Disa, Robin och Api.
Det första vi gjorde när vi kommit fram till Iso Omena var att gå till Hesburger för att äta eftersom dom allihop var skithungriga tydligen. Jag var inte alls hungrig. Hade ju just vaknat (halvsov ennutill i bilen påväg.. Haha okej nej så var det inte men inte heller långt ifrån) och dessutom nyss ätit frukost. Men sjönk ner gjorde det ju oavsett, och så ennu en glass till efterrätt... Tjokiiii!
På tal om mat.. Jag svälter, ska gå och äta :P Berättar mera senare!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jupp, den e :DD

Nä ja vet nog, tihii ^^

Höhö, jo tog bort kommentaren :P



Glad Lilla Jul! <3

2010-11-27 @ 22:32:03
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0