wookad kykling med cashewnötter

Lördag 23 oktober
Blev väckt redan någongång kring nio... Och detta ska man kalla höstlov..? -.- Haha aja, fick i mej en god smörgås sen ligga å slappa i sängen lite ennu fören vi stack ut på stan :) H&M och massa men jag köpte nästan inget, två tidningar, dricka och sånt bara. Sen for vi och fika till ett mysigt café. Blåbärsmuffins<3 Så stan igen. Kollade efter vinterrock och vinterskor men hittade inget som jag ville ha.. :/ Sökandet fortsätter^^ På kvällen efter att vi hade chillat (chilla e väl fel ord men ja.. tagit lugnt, snackat, slöat liksom xD) så for vi ut och äta kinamat. Åt wookad kykling med cashewnötter.. finns inte mycket som är godare än de<3 Dessutom åt jag det hur mycket som hälst när vi var i Thailand så det var himla mysigt, hihi. Dessutom var en av de som jobbade där rätt okej att se på också - asiat juh för fan!^^
Så hem till Danne och fika som vanligt.. jag fikar aldrig någonsin så ofta som när vi hälsar på Danne eller Rita.. Höhö, fettobaarn blir man. Så när Rita och Tomas hade stuckt kollade vi lite mer Arga snickaren och sen sövaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0