Söta fegis och sen mot Sverige

Torsdag 21 oktober
Vi vaknade rätt tidigt men den lilla fegisen hörde röster (mofa och nån till var hos oss) från nedrevåningen så han vågade inte gå ner.. Det ledde till att vi låg hungriga i mitt rum en tid haha^^ Så när vi ätit och sånt så tänkte jag att jag kanske borde börja packa lite så jag rev ut lite kläder ur garderoben.. jag menar jag hade lite att göra och så men menade ju inte att han skulle behöva sticka förde :/ Aja, haha, kanske inte var därför han for så tidigt heller utan att han hade nått han skulle fixa typ :) Senare snackade jag lite med honom på dator medan jag packade och fixade allt klart^^ Så bar det iväg mot Sverige sen då. Hihi. På båten gick vi (jag, mamma och mofa) omkring lite men det var trist och inga intressanta människor liksom så jag sov någorlunda tidigt.. haha var sjukt sömnig eftersom jag inte heller fått allt för mycke sovit föregående natt heller ;) Samt att vi skulle upp redan femtiden eller något :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0