Frukost på båten<3

Jag anade nått skummt men det visade sig gå över mina förväntningar..
Måndag 25 oktober
När jag blev väckt där mitt i natten för att gå åoch äta frukost kändes det som jag bara vill sova i tusen år men kravlade mej endå duktit upp till sist. Frukosten på båten är underbar så det var ju värt det men endå.. Massa frukt, bröd och grynost. Några köttbullar fick också slinka ner. Så var det bilresan hem kvar då. Somnade efter en bit och hade av nån konsti anledning suttit mej på ena handen så när jag vaknade var hen totalt bortdomnad och rutig dessutom av sätet.. haha. Så hemma var jag allmänt slö och trött... Slöade vid datorn typ.
Senare kom Sara hit och vi nördade lite dator och sen kollade på Avatar med popcorn som sällskap.. men vårt sällskap tycktes gå upp i rök :O hihi. Sen när hon for nördade jag lite dator fören det var dags att sova.
Snackade lite på facebook<3 Men.. vissa betedde sig väldigt underligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0