Sötisen hit^^

Onsdag 20 oktober
Sista skoldagen före sportlovet :) Skönt.. Dessutom hade vi tre håltimmar mitt på dagen då vi åkte hem till Sara chillade och kollade på Jurassic Park 3. Kul :) Sen tillbaka till skolan för två lektioner matematik.. slött men aja, de var rätt kul endå :)
Hemma städade jag och höll på för sen for jag till Jokke. Vi kollade på Salatut Elämä och satt och såg på när han överlistade runeskape ;) (vet inte hur det stavas ens en gång xP) Senare kom vi sen hit hem till mej :) hihi. Vi kolla på tv och hade mys, hihi<3 Fy fan det var varmt i mitt rum sen när vi skulle sova där mitt åt natten^^
En underbar dag med andra ord^^

Rätt fin låt.. -"johan alander - tjena syrra"<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0