10 minuter skola... ;)

Jag vaknade någon gång vid tiotiden och fixade mej färdig så for jag med mamma till Sästö Pörssi för hon skulle köpa en usb-sticka.. haha. Så var jag i skolan typ tio minuter före min lektion började.. fy fan vad snabb jag är asså ;) Haha så var lektionen typ lite på tio minuter lång... kändes rätt onödigt att komma till skolan för de men ja.. Sen gick jag med Casso in till stan och i butiken. Såg Simon - en från min gammla klass så vi snackade lite för vi hamnade efter honom i kassakön :) Sen utanför stod Jakob så jag stannade ioch snackade med honom en stund också. Han tyckte jag skulle följa med till deras skola när han fick höra att jag redan hade slutat men hade inte tid med det eftersom mamma väntade för hon skulle på jobb. Sen var det då bara att fixa sej klar för Ekenäs^^ Tvättmaskinen skulle inte ha hunnit helt klar så jag var tvungen att få den att stanna lite tidigare.. Det gick bra förutom att Sara och hennes mamma kom precis då så det blev inge bra upphängt.. haha.
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0