A part of me is missed

Detta kommer låter både patetiskt och barnsligt men det är ett fakto.. nämligen att de dagar jag inte får träffa Jokke känner jag mej inte hel.. inte fullständlig, det är som att en del av mej sover.. Den delen inom mej som annars ler konstant och gör mitt humör balansert.  <3
Föresten så det att den delen sover gör inte att jag blir gladare eller argare bara att känslan av ilska respektive glädje eller något annat gör över snabbare.. Haha det leder till att folk antagligen ser mej som oseriös och tror att jag kanske inte är ärlig när jag säger något efter som det uttryck osh kroppsspåk som ska förstärka realisthalten går över så snabbt att de kan tolks som falskt :P Jag ber om ursekt för det :)
Men i varje fall så kommer detta förmodligen, hoppeligen, troligen att åtgärdas imorron eftersom jag antagligen ska träffa honom imorron igen så :)

Tumblr_l2zmltutlo1qbx6tyo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0