Analyserar andras utseenden ;)

Men fören jag går och sova måste jag bara kommentera lite kort att jag och Nikke har suttit och analyserat bland annat denna killes utseende nu en stund ;)

http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/3807572/tumblr_l7qbil2bnp1qbfeklo1_500_large.jpg?1284047013

Kom fram till att hans armar är extremt heta.. sådär perfekt blandning mellan skitsmal och muskulös.. sluurp ;)
Så när jag sa att jag lätt skulle ge honom en chans tyckte Nikke att jag var nirsoger (kinkig).. eller asså att han inte bejövde nån chans eftersom han vinner med sitt utseende.. haha ;)

Tumblr_lacmghtvst1qazmkwo1_500_large
Henne analyserade vi också men hiner inte gå mer detalierat in på det nu men jag kan säga att jag inte skulle tacka nej till varken den platta magen eller hudtonen... Jag blir jävla avis när jag ser denna bild bara juh :O

Gonatt<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har ju precis likadan mage som hon där!

Och säg inte emot smalis!



Puss <3 /Sara :)

2010-10-16 @ 11:00:21
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0