Börjar klockan elva imorron^^

Det blev inge stan med Sara idag men jag fick åka hem med dem<3 Hemma hoppade jag då i duschen och så experimentera lite med smink och frisyrer efter det, skojsit ;) Så kollade jag lite tv, läste, fotade, dator och sånt :) Sen så när jag satt vid köksbordet såg jag en bil köra förbi typ skitlångsammt så jag anade ju att det var han och så någon minut senare kom bilen igen och stannade på vår gård och steg ut :) Han frågade om jag föjlde med hem till honom en stund så det gjorde jag men fixade klart ett par saker först så han var tvungen att vänta lite stackarn :P Haha så kommer mofa in samtidigt som vi går ut så snart har han ju träffat hela min släkt juh, haha. Men snacka om att jag blev förvånad när jag kom ut i bilen och där sitter Mika.. haha. Kul att se honom där i och för sej. När vi kom fram så var det några jappar där som skulle köpa Jokkes monki så vi stod där ute och det var typ... sviinkallt. Så stack vi in igen och kolla salkarit.. haha han är hopplös juh^^ Senare så åkte vi till ABC en sväng och Mika följde då också med sen körde han hem mej.. haha, blev lite förvånad för han sa liksom inget typ.. :P Sen har jag inte gjort mycket... tänkt typ bara.. Och nu tänker jag att klockan är väldigt mycke och jag borde ha varit och sova för länge sen men ja... har bara en timme skola imorron, från elva till tolv. Skönt^^
Btw. Fixade fransk manikyr på naglarna (eller något liknande) och de har fått vara med om en heeel del under de fåtal timmar dom existrat... hahaha x)

Såhär såg jag ut när jag pluggade till mordersmålsprovet x)



Min totala sinnesförvirring framkommer i och för sej inte men i princip sådär liksom. Men sexit är det ;) ...eller sen inte haha :P (Sara har fotat)

Gonatt<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sötis tötis <3

2010-10-08 @ 11:48:15
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0