Grattis pappa! =)

Lördag 2 oktober
Pappa fyllde idag. Grattis! :) Ja så först dammsugade jag och bakade lite kakor som present till honom och typ mitt på dagen förde vi skotern in till mammas garage och så blev jag i stan en stund med Nette. Vi for till hennes pojkväns internat och var tvugna att hjälpa dem städa lite.. ärlit, fy faan vilken svinstia! *spyr* Dom hade liksom nudlar i hela köket... från golv till tak i princip och självklart var allt fasttorkat i taldrikar mm -.- fyj saatan! Men ja.. haha. Så ringde Jokke också men jag hann inte se honom idag :( Så var det inte nog med det utan dessuton såg jag fel på klockan så jag kom inte hem itid men pappa var vänlig och kom och hämtade mej :) När vi kom hem var ena syrran redan där och jag satt en stund med dom men dissa rätt fort^^ haha. Senare kom andra syrran också och jag gjorde ett kort till pappa och packade in de svalnade kakorna :) Så åt vi tårta och sånt, hihi. En stund efter det kom mamma hem från jobbet så hon fick också lite tårta.. som hon själv hade köpt i och för sej xD Aja, ennu senare kom brorsan och när alla andra hade stuckit höll han mej vaken typ... skiiiitlänge -.- men jag snacka lite på msn så det gjorde inte :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0