I´m in heaven!<3 (för jag skrämmdes till döds. Haha^^)

Hihihi jag fick träffa honom också, precis som jag önskade<3 Men jag har mycket att berätta för det har hänt en del idag men hinner inte nu för jag måste sova.. Börjar åtta imorgon. Sen så ska jag skriva ett brev i finskan till läraren som läxa.. haha det kommer ju gå bra x) Så ska jag träffa Nette förmodligen<3 och senare förhoppningsvis Jokke<3 hihi =)

Dagens FB grupp:
As soon as you get online, whose name do you look for first?
When a slow song comes on, whose face pops up in your head?
When you get a text, who do you hope it's from?
Whose name makes your stomache drop when you hear it?


Dröm sött alla små gullegrisar<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahha, juu :D



Pussaar <3

2010-10-18 @ 15:34:28
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0