I skolan!

Just nu sitter jag i skolans datasal och kollar lite på "existenz.se". Har hittat en del kul där bland annat detta:

http://declubz.com/img/aHR0cDovL3d3dy5ib2luZ2JvaW5nLm5ldC8yMDEwMDExOTE1MjQuanBn.jpg
haha, sådä skulle jag aaaaldrig villa ha :P






Coola bilar, typ... VILL HA =)

Började 10 och hade modersmålsprovs förberedelse :) Haha, man kan ju undra hur det ska gå med tanke på att jag inte ens äger den ena boken.. hahah men söta Sara ska komma till mej en stund så då får jag läsa i hennes.
Sen mat och så provutgivning. Fysikprovet hade gått helt okej, fick en 8 :)
Nu har jag suttit och väntat på Sara som hade timme fast.. Nu får hon i sin tur vänta på mej, hahahhaha x)
Har föresten fått höra en hel del intressant skvaller här nu om vem som har det på G med vem, haha^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0