Marknad och hundpromenad^^

Torsdag 23 september
Konsten var kul :) Men när vi slutade skyndade vi iväg hem för att göra oss i ordning för marknaden, hihi. Mamma körde mej till Sara och därifrån kom Jennys (och hennes mamma) och hämtade oss... Hade inte hunnit måla naglarna så jag stod och gjorde det nere vid vägen när vi väntade på Jenny.. Haha, fy fan va dum jag kännde mej när det körde bilar förbi, thahahaa. Sen iväg till Ekenäs då där vi träffade Nette och dom hon var med. Vi gick omkring massa och kollade på Lite senare sen så skilder vi alla åt.. Jag feida med Manda dit och trava omkring ;) Nette for med sina kaverin och Sara gick med Jenny m.fl :) Men vill ni veta något konstigt..? Jag köpte i princip ingenting.. :O det enda var lite franskis.. haha. Ovanlit men bra ;) När alla började plocka undan och klockan närmade sig tio gick vi mot "ingången" för att vänta på Jennys mamma men kom ringde aldrig.. däremot kom Casso, en från gymnasiet och stod där och chillade med oss en stund... Vi var bara sååå himmla slö, hahahahah x) skrattade åt typ.. allt haha^^ Så ringde hon i varje fall och vi gick iväg till bilen och åkte hem :) Men kvällen var inte slut än för min del, hihi :) Jag var ensam hemma och satte mej vid datorn en stund. "Killen" frågade om jag ville komma ut för han skulle ut med hunden såatt. Jo visst okej jag stack iväg :) Vi gick en bit men stannade sen på våran gård... hahah :P Där kolla han på mopon, motorcyklar och gammla bilar haha^^ Så babbla vi nog dit bara och så, eller ja.. försökt haha. Fan att jag är så dålig på finska.. :/ Så for han men vi fortsatte tala lite på msn sen men så var det ju sovdags.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0