Modersmålsprovet färdigskrivet :)

Sitter här i skolan idag igen, har precis skrivit modersmålsprov och det känndes som att det gick rätt bra fast man et ju aldrig. Vi får se sen helt enkelt. Började åtta och steg upp typ halv.. är rätt förvånad över att jag kom i tid, hhaa, fem före dessutom ;) Läste igenom de grekiska namnen på väg till skolan igen och tror jag minns dem rätt bra men så behövde vi typ bara veta två författare.. den sved -.- Men jo, provet var ganska enkelt endå så :) Just nu har jag inte så mycke planer... förutom att jag känner mej snuski och kommer att ta en dusch så fort jag kommer hem :P Men hoppas på att Sara ska gå på stan med mej en stund nu ennu.
Smönt att börja åtta ch sluta tio måste jag säga ;) eller ja, man slutade ju såfort man skrivit klart provet menatt :)
Nu sticker jag.
C U all ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0