Träffat Jokke och nu till Båsa^^

Idag har jag städat och sånt men så ringde Jokke så jag for ut och åka med honom en stund och så for vi hem till honom^^ Men.. jag har en heel det tankar snurrandes i huvudet fast de börjar klarna en del :) Så ringde Nette till mej också och vi snackade lite^^ Nu väntar mamma på mej för vi ska och handlar för att sen sticka ner till Båsa så får man väl träffa söta Ela då också, hihi :) Skööjsit, sköjsit, fast jag har religionsprov på måndagen som jag också måste plugga till... ååh! det är typ triiist...
Men hejdå, mamma står och tjatar.. haha.

PS.
Vilken trevlig överraskning man fick när man loggar in på FB imorse och Jokke har skrivit ett "<3" på min profil, hihi^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0