Tre håltimmar i sträck ;)

Jag börjar klockan tio imorron och har då en timme biologi och sen brukar jag ha samhällslära men lektionen blev inställd så har tre håltimmar i sträck där sen. Då åker jag förmodligen med Sara hem till henne och chillar, sen tillbaka och ha två timmar matematik.. Haha, såå ansträngande dag^^
Sen måste jag hem och fixa en massa. Städa mitt rum, om inte hela huset(?), packa en del inför Sverige och sånt för senare kommer Jokke förmodligen hit<3
Nu måste jag sova! Är tvungen att stiga upp lite extra tidigt imorron endå trots att jag börjar tio eftersom jag dels måste hinna i duschen och dels så ska pappa till tandläkaren alltså måste vi åka iväg redan halv tio tror jag. Om jag inte ringer och ber söta snälla Sara att plocka upp mej påväg till skolan^^ hihi (A) Älskar dej gumman!<3 Men ja.. haha vi får se :)
Gonatt<3

Kommentarer
Postat av: Sarre

Älskar dig tjejen <3

Hihi :)

2010-10-20 @ 15:16:52
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0