Stugan och provläsning

Fören vi stack for vi och handlade. Blev ett lite konstigt möte i butiken eftersom jag såg en jag kände men båda verkade sådär osäkra och vi hälsade knappt på varann ens en gång :S När vi kom fram till stugan så bar jag bara in alla saker och sen gick jag till Ela där Api också var^^ Vi låt i hennes säng och babblade och lyssnade på musik. Så blev dom rastlösa och orkade inte bara ligga där så vi berstämde oss för att baka en kladdkaka, yummii. Den blev god men det blev lite för mycke skorpsmulor på bottnet bara :P Aja så började vi kolla på filmen 10 things I hate about you och den är typ skitbra men vi han bara se halva ungefär för vi ville kolla på the princess diaries som kom på tv =)

http://calitreview.com/wp-content/uploads/2010/04/1heath-10-things-i-hate-about-you.jpgPatrik spelad av Heath Ledger

http://cdn.mos.totalfilm.com/images/p/princess-diaries-800-75.jpgMia spelad av Anne Hthaway

Men jag han inte se hela den heller eftersom mamma kom och hämtade mej så jag skulle slippa gå hem i kylan och mörkret<3 Hemma fixade vi lite att äta och så började jag läsa på prov men.. orkade typ ett kapitel sen halvsov jag... hahaha så jag lyssnade på musik, blev piggare och fick såå filiiis så jag började hoppa omkring och dansa en massa där, haha, mamma undrade nog vad jag fick för stärv helt plötligt x) Så var det bara att sova sen :)

Imorse vaknade jag vid tiotiden och låg och slöade.. så när jag steg upp blev det lite musik igen men så började jag läsa till religionsprovet.. helt ärlit är det i princip vad min dag har gått ut på. Har kommit igenom allt nu men det känns som att jag inte minns något ungefär... men jag får hoppas att jag minns sen när jag får frågorna framför mej. Så när jag legat där och läst en stund kom Ela och Api förbi och frågade om jag följde med till Ela men hamna ju läsa på prov så :( buu. Fören vi for så tömde jag kaninens utebur så att det inte skulle vara så äklig sen i vår. Hemma var det bara att fortsätta plugga.. Så dator en stund. Nette ville ha mej med på bio men som sagt så hade jag inte tid. Hon smsade mej senare och berättade att Jokke också varit där, fördömda religionsprov endå.. haha :P
Nu är jag typ sjuuuukt sömnig och ska sova på direkten :)
gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0