Sista provdagen :)

Mamma väckte mej fören hon stack till jobbet men jag orkade inte stiga upp, mohaha, hon ringde igen senare för att försäkra sig om att jag inte försov mej. Gullit :) Haha, jag tvättade håret och fixade mej och så kom Sara hit typ 25 före åtta. Så var det dags att skriva sista provet för den här perioden då... Religion. Tre frågor och det gick nog helt okej, vet inte vad jag ska förvänta mej, det får vi se helt enkelt. Sen satt jag i datasalen och väntade på att Sara skulle sluta och så stacka jag till studiehandledaren och fick matematiken omändrad, skönt. Anne sto utanför och väntade och jag följde med hem till Sara, hihi. Vi hade kul som vanligt, babbla, ut och fota en del och så sjunga singstar<3 "Världen utanföööör, vad bryr vi oss om den, ingen ser och höööör, i våran värld,  nu och här, Världen utanfööööör!" :)) Hihi. Så kom Sebbe och hans mamma dit för dom skulle till mommon men var vänlig att köra hem mej före. Så fort jag kom hem så stack vi nästan direkt iväg till en av mammas bekanta. Rätt trist att sitta där men så farligt var det inte :) Så har dom en engelsk bulldog också, tööötis! Sen hemma blev det lite dator men så kollade jag på Robins istället. Så fråga Jokke om jag kommer till han så det gjorde jag. När jag stof ute på gården kom grannarna förbi så var tvungen att snacka lite med dem, det gjorde inget egentligen men han han enda fram till vår gård med bilen så... haha. Aja, hos honom kollade vi på Salkarit först sen nått annat som kom på tv och hade mys och så snackade vi rätt mycket också.. Om en del av alla tankar som snurrar i mitt huvud. Senare gick vi ut med hans hund och skildes åt uppe i korsningen där han vände hm igen :( haha^^<3 Nu hemma kollade jag datorn snabbt, snackade med Nikke och nu skriver jag detta fullt medveten om att jag borde sova vid den här tiden.. Börjar klockan åtta imorron -.- Men vi får ut modersmålsprovet då så jag ser fram emot det ^^ Har föresten kommit fram till att jag gillar provveckor.

Annars imorron kanske jag blir på stan med Api en stund eftersom hon frågade mej om jag kunde det så :) Men får se om jag inte har något annat :)
Så kanske vi får ut religionsprovet också. Vill fan veta vad jag fått typ.. NU! :P

Dagen slutsats... och tips: Alla problem går kanske inte att lösa men de flesta förminskas då man snackar om dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0