Nöjd med provresultat :)

Första dagen på period två är då över :)
Jag började klockan åtta och två första lektionerna hade vi modersmål. Vi fick ut provet och jag är skitglad eftersom jag fick 9-^^ Sen hade vi allihop (Sara, Katten Casso och jag) håltimme så först satt vi i datasalen en stund men så stack vi till butiken iställe. Köpte dricka och lite godis inför bion vi for på senare. Så mat och sen biologi.. Ingen gillar läraren, han är jävla gles och så det är sant men jag tyckte inte annars det är så mycke fel på honom. Eller ja.. man får väl se sen längre fram. Så på en rast var vi och hämtade ut religionsprovet också. Jg fick 8½^^ Sen var det bara att trava iväg emot bion. Vi kollade på en finska film Sisko, tahtoisin jäädä. För att vara en finsk film var den grymmt bra men sådär allmänt var den också rätt bra med bra handling och en massa intressanta och ovanliga karaktärer, det enda dåliga vare egentligen slutet.. Man fick liksom inte veta något av hur det löste sig.. om det löste sig. Så efter bion fick vi sluta och jag åkte med Sara :) Hemma blev det att äta, kolla tv och sen började jag lite med en bok till modersmåldkirsen men tröttnade rätt fort och hoppade i duschen sitället. Sen blev det menar tv och dator och så lite över halv åtta gick jag iväg till Jokke. Han inte ens knacka på fören han var där och öppnade, haha :) Så kollade vi på Salkarit och så lite senare på V.. någon underligt skifi-serie skulle man kunna kalla den, hehe. Sen gick vi med hunden och jag for hem. Hemma, snackade jag med kusinerna och Jokke först^^ Senare med Sara, Nikke (snacka massa weird som alltid, men tack<3!) och Jakob (Nettes pojkvän) :)
Imorron åker jag med Sara igen.. haha. Men nu är jag dödstrött och måste sova!
Gonatt, söta drömmar<3


Spåkulan på FB sa idag till mej:

Hej Emilia

Dagdröm inte på jobbet men missa inte för den skull intresserade blickar.

Uuuh, hmm, undrar vad den syftar på ;) haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0