Miffona i datasalen ;)

Igår efter håltimmarna hade vi dubbeltimme matematik... Det gick rätt bra, är sjukt lättad över att jag har bytt till kort matta:) Sen kom Sara till mej en stund men han inte stanna länge.. Vi hade sköj, snacka och skratta som vanligt, haha<3 Så när hon for blev det dator men tröttnade på den eftersom den stärvade massa så kolade på tv iställe, haha. Sen senare dator igen då och snackade med lite folk :) Söööva seeent eftersom jag hade glömmt en läxa som jag var tvungen att fixa snabbt, hehe.
Fick inte träffa honom igår :( Haha men jag överlede juh såatt =)

Imorse vaknade jag för sen som vanligt men tvättade endå håret och fixade mej snabbt så jag kom näsan itid åtminstone, hehe.. Biologi två timmar... Asså det ämnet är ju fan nästan kul juh.. även fast jag inte har skaffat någon bok ennu. Haha. Så var det min första finska lektion.. iihk jagvar skitnervös innan... patetiskt barnsligt jag vet men jag vill verkligen lära mej (även fast det kanske inte kommer lyckas..) haha, det gick nog bra. Så på håltimmen satt vi först i datasalen och mådde bra.. hahahahaha. asså ärlit vi sitter å chattar på FB med varann om typ sjuukt konstiga saker bara, hahaa :D Efter det hade vi modersmål. Och så sist konst :) Hihi men vi missade en massa lektionstid under dagen eftersom de har varit massa möten och sånt :)
- Nått om planering av en Tackfest som ska äga rum under nästa månad, BAILUUU! ;) haha :D
- Dagsverksarangör eller någon kom och berättade om verksamheten och kampanjen mot barnarbete i Kanbodja eller var det var :P
- Så grupphandledning där vi fick veta våra kursvitsord :)
Efter skolan var jag med Sara och köpa lite skolböcker ioch så åkte jag hem med dem. Hemma slöade mäst men bestämmde mej sen för att fixa matematikläxan klar och det var ett bra beslut eftersom jag strax därefter for iväg hem till Jokke^^ Vi kollade på Salkarit först och så nått annat men senare for vi ut och köra till stan lite eftersom han hade lite ärenden och så ville någon av hans vänner ha skjuts så... Haha hans vänner är allt lite speciella, man kan alltid förvänta sig en hel del underliga frågor av dem^^ Så hem till honom igen där vi kollade lite halvt på Beck eftersom den kom på nelonen :) Men så var jag tvungen att sticka hem och nu sitter jag här. Har babblat lite med både, Nick, Robin och så Nikke! hihi. Men nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp imorron också. Har btw bara fyra timmar. Finska, samhällslära och matematik :) Chill. Börjar åtta och slutar redan tolv^^
Gonatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0