It´s Friday<3

Steg upp rätt sent men gjorde mej klar heelt itid. Var klar nästan 20 öfre åtta! Och då trodde jag självklart att pappa redan var ute och höll på med något eftersom jag inte såg honom så jag klär på mej och ska gå ut då jag hör ett ljud.. Vad är det om inte pappa som ligger i soffan i vardagsrummet (!?) Fatta så sjuukt irriterad jag blev med tanke på att han gnället att jag ska komma itid osh så gör han mej sen -.- Ja så gjorde han sej klar, tog inte så längen men endå FÖR länge speciellt med tanke på att sen så fick han knappt igång bilen heller.. ÅÅH vad sur jag blev, ett ilsket bi skulle ha varit trevligare att ha att göras med än med mej just då.. Vilket söta lilla Sara också märkte när jg störtade in i skolan och knappt hälsade på henne eftersom jag inte hade någon lust att komma försent speciellt eftersom jag hade finska. Så hade jag det i två timmar, jag kan det inte men jag tycker att det går någorlunda just nu och så har jag motivation ennu också men vem vet.. den kanske sinar inom kort men jag hoppas att den inte gör de^^
Så hade vi samhällslära. eeehm orka! Efter maten var det dagens sista timme för min del.. Älskar fredagar! Jag börjar åtta och slutar tolv<3 hihi. Sist timmen var då matematik och bjöd ju på en liten överraskning den med. Kul :) Så gick jag med Sara och Lotte till Canny där jag slösade lite pengar, hihi^^ Köpte en blå tröja från pojksidan =) Är totalt förälskad i den! Så hade jag dessutom presentkort så det var perfekt! Hem med Sara efter att ha gått i Masa en stund.
Hemma blev det musik, dator och tv som vanligt. Funderade på en joggingtur där ett tag men klockan blev så mycket sen så jag tappade lusten, hehe, typiskt mej (A) Sen så har jag inte gjort mycket alls.. Tv, snackat med folk, bestämmt att jag antagligen får träffa Honom imorron^^ Sånt stuff ;)

Så beställde jag lite grejjer från H&M också


Billigt och bra när man passar på att köpa då det är rea dessutom<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0