Födelsedagskaffe (..vilket ord asså xP)

Min halvsyster fyllde så vi kom hem från dem för några timmar sen och då stack mamma och pappa iväg bort typ direkt.. haha. Så jag har suttit här hemma och ruttnat eftersom Jokke hade annat för sej så han hann inte träffas så jag har bara suttit här och babblat med folk, kollat på tv, lyssnat på massa musik och så :P
Imorse när jag vaknade, eller.. det var inte i morse utan typ förmiddagen men ja endå, haha, så slöa jag och kollade tv men sen var jag duktitg och böjade städa. Dammsugade hela övre våningen, torka lite damm och städa buren.. blää! Så var det dags att hoppa i duschen för att sen fixa sej inför att sticka på födelsedagskaffet som jag snackade om, pläpläplä va lättstött släkt man har -.- Aja Frey kom dit lite senare också^^ Men jag har ont i magen nu för jag gluffsade i mej lite för mycke paj men vafaaan jag menar den var ju god juh, hihi.
Men nu ska jag dra mej så jag orkar med morgondagen... Har en finska läxa att fixa som går ut på att vi ska skriva som ett brev till finskaläraren där vi ska berätta om oss själva och våra intressen.. haha, ska bli intressannt att se hur det går. Så bara MÅSTE jag ju träffa "the special person" imorgon, annars blir jag typ skitledsen! Hehe :D


Vääk! Jag ser helpsykad ut men ville bara visa eftersom ljuset ser rätt tuft ut :) (Sara har fotat)


Min nya tröja! Hihi jag är kär i den<3

Söta drömmar!<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Noop, it far vi :)

2010-10-17 @ 12:59:03
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0