18-19 oktober x) late som så ofta förrut..

Måndag 18 oktober
Älskade måndagsmorgon... Varför blir det måndag så fort? :O Skola klockan åtta.. underbart.
På håltimmen sträckte vi på stan som vanligt, hihi. Så sista timmarna innebandy... I fucking hate innebandy! Asså det är såå himmla tråkigt.. finns inget värre. Dessutom var jag tvungen att sitta målvakt och det gjorde ju inte saken bättre precis. Att sitta stilla där och vara rädd för bollen? haha, not my cup of tea :P Så fick jag ennutill ett skott rakt på kinden. skönt? -nej
Efter skolan gick jag och träffade Nette en stund<3 Jakob var ockås med, vi gick bara omkring lite som vanligt och snacka maaassor, hihi, stackars lilla Jakob får veta en heel del om kärlek och massa sånt (eller.. haha MITT kärleksliv kanske man kan säga?! :S) på det här viset, haha :P men bläääk aså, det är ju inte det som är meningen.. haha whatever :) Så när vi satt utanför Masa kom RObin dit och snackade med oss en stund också :)
Hemma blev det en snabbdusch och lite dator :) Så iväg till Jokke :) tv och tala... everyting is so complikated and that makes me frustrated but in the sam time life is wonderful and beautiful..<3
Hemma igen FB-chatten as always ;) och sånt. Sen sövaaaaah!

Tisdag 19 oktober

Försov mej.. sellan ;) men jag han faktist itid, så de så!
Vi hade skolfoto.. Gillar det inte men ja.. kan ju vara spännande att se hur misslyckad man blev detta år :)
Men p.g.a min "mästan-försening" så var jag tvungen att fixa smink och hår på toan före.. hahah x)
På håltimmen till stan... Såklart är ju de dom är till för, mihihii. Katten var och klippa sej också. Gulliiit :)
Mumsigaste skolmaten - spenatplättar<3
Dubbeltimme finska sen också.. men hon släppte oss skittidigt :) datasalen först den stan med Katten^^
Hemma samma som alltid.. tv och dator, and the FB-chatt ;) hihi^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0