You make me so fucking happy<3

Söndag 17 oktober
Som jag berättade så hände det rätt mycket. Dagen började rätt tråkigt då jag bara kollade på tv, dator och sånt. Men så lite senare kom Api hit^^ Vi hade sköjjsit, snackade massa om allt, kollade en film, Step Up 2 och så lite dator då med självklart. Så satt hon här vid datorn så jag passade på att hoppa i duschen lite snabbt. Det är nu vi kommer till incidenten där jag skrämmdes till döds.. Haha jag stod i min garderob och funderade vad jag skulle ta på mej så stod där i bara t-skjorta typ.. Den var i och för sej lång men endå. Api sitter i sängen och kollar på tv (med en kamera i handen för övrigt vilket ju kan ha verkat en aning misstänksammt). Plötsligt hör jag att det kommer en bil som stannar, mamma och pappa var borta så jag antog att det var dom.. det var det också men tydligen så hade det kommit två bilar. Så hör jag hur dörren öppnas och hur någon springer uppför trappan. Jag täkte att det kan inte vara pappa eftersom han inte skulle springa sådär snabbt och egentligen inte mamma heller men vadå, det måste ju vara hon tänkte jag och börja fundera varför hon skulle vara så arg att hon skulle störta upp sådär. Så mittiallt står Jokke framför mej! Jag förstod inte ens att det var han först, stod bara och stirrade x) Haha för asså jag ahde ju förväntat mej att se mammas ansikte liksom och så hade han dessutom klippt sej och hade solglasögon på sej :O Asså guuud vad han skrämmde mej! Skakade i minst en timme efteråt typ, haha. Så när jag stått och stirrat en stund så gick jag och satte mej på sängen och hyperventlera eller något x) Api satt på datorn och han berättade varför han inte hört av sej och var allmänt värdens gulligaste^^<3 Haha, det hände en hel del roliga grejjen medan han var här men han stannade inte så länge eftersom Api ju var här och så. Men senare snackade vi på facebook och då var han också sjukt sötast och snällast^^ Jag var såå himmla glad hala kvällen sen (och även dagen därpå xP).
Disa kom hit lite efter åtta och så for Api hem samtidigt. Sen mer dator och så sova.. men jag hade konstigt svårt att somna :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0