Marknad och fick träffa Nikke^^

Fredag 24 september
Skön dag, tio till ett, me like ;) Efter skolan fick jag åka hem med Sara. Jag fixade och gjorde mej klar under tiden som jag väntade på att mamma (som hade varit på jobb) skulle vakna så att hon kunde köra oss :) När jag var klar och hon hade vaknat for vi efter Sara och sen vidare till Ekenäs :) Vi hade kul, gick omkring, hihi. Idag köpte jag ett par solglasögon.. :)) hihi, jag kollade på dem massa redan igår men nu slog jag till, thihi. Bara 5€ dessutom<3 Så träffade vi Jenny där ett par gånger och såklart Sebbe (fast vi såg honom flera gånger igår). Så köpte jag sockervadd också men det vara allt tror jag. Så träffade vi Nette efter en tid :) En hon känner köpte en vattenpipa.. hahaha, dom höll till bakom simhallen.. Vi joina nog ibland men det hände inte mycket där så vi gick istället omkring och kollade :) Så såg jag någon som liknade Nikke längre bort så jag gick dit... Haha han märkte mej inte först men ja :P Vid sjutiden ungefär körde mamma hem oss igen, eller asså hon körde oss till Saras^^ Nette körde hon hem efter att ha släppt av oss. Hemma hos Sara var Nikke och dom redan där men Sebbe kom inte alls :( Aja vi satt och kolla på tv, ritade nått kul och hade allmänt skoj :) Haha dom andra måste ha kännt sej lite outider ibland där med mej och Nikke för vi tycks ha preciiis samma tröga humor och kan flina hur länge som hälst åt nått som knappt är kul ;) (precis som jag och Sara i och för sej men ja.. :P haha) Sen stack Nikke.... buhuuuh :( Men vi hade frågesport med Lotta sen, det var kul. Så ville mamma hem så okej då :P Hemma blev det dator men Nikke bland annat^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0