Provveckan börjar...

Måndag 4 oktober
Så böjar provveckan då.. :S Undrar hur det ska gå, haha.
Provet började klockan åtta och jag var fär redan tio före ;) haha ovanlit för att vara jag ;) Satt och kollade igenom en extra gång fören vi slapp in i salen :P Jag kunde mer än vad ja trott och det känndes rätt okej efteråt men ja.. Med provet klarskrivet gick jag in till stan oh köpte en dricka. :) Sen hade jag två timmar till fören jag fick sluta :P
Slutade klockan tolv och gick på stan med Katten till klockan ett då hennes buss kom :)
När jag kom hem somnade jag... hahahhaha x) Aja så var det bara att plugga fysik sen, blä :P Det var ungefär det enda jag gjorde enda till halv åtta då Jokke kom hit eller ja.. jag fortsatte nog läsa då med eftersom han såg på salkarit såatt :P Vi for till ABC ett varv också, hihi. Så när han for blev det mer provläsning och så sooovaaah, men för sent var det -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0