En massa babbel :)

Tisdag 5 oktober
Provet började åtta igen såklart och jag skulle varit där nästan tio fören idag också om pappa skulle varit klar -.-
Aja itid var jag ju åtminstone såatt :) Fick total backaout först men efter en stund släppte det och provet gick någorlunda tror jag :) När jag skrivit det och gick ut stod jag där med Sara en stund medan vi väntade på Katten för jag hade håltimme efteråt :) Vi gick omkring på stan till ett loppis bland annat där Sara köpte tre fina tröjjor :) Sen till skolan och äta.. gröt, bläääk. Haha ja men sen provutgivning... Fuck sa man, fick sååå mycke sämre än jag förväntat mej... :/ Men whatever får helt enkelt göra bättre ifrån mej nästa gång bara :) Sen sluta vi och jag gick med Katten en timme idag igen :) Vi babblade och hade kul, haha. Köpte varsin såndär liten "glasstårta" eftersom dom var på special alltså kostade dom bara 0,99€ ;) Så hemma somnade jag halft idag inge.. efter att ha mumsat glass då såklart^^ Fick nått mystiskt samtal av nån mystiskt typ också x)
Låg och kollade på tv rätt länge i varje fall och sen vid halvåttatiden gick jag iväg till Jokke :) Vi kollade på Salkarit.. haha ja och snackade och så :) Det här snackandet börjar gå bättre och bättre hela tiden juh, hihi. Så körde han hem mej typ halv elva. Jag tala lite med några typer och nu sitter jag här och tänker... hmmm.... Men jag ska strax sova också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0