Gått i Ekenäs med sötaste Sara :)

I Ekenäs gick vi först in i Gigantti och sen upp till Seppälä där jag köpte en skitfin t-skjorta som jag blev typ heelt förälskad i^^ ett bälte eftersom det var skitbilligt och så ett pat örhängen, hihi. Sen gick vi vidare genom stan och fota lite. I Lindex hittade ingen av oss något men i Tiimari köpte vi båda en penna.. haha :) Saras mamma kom också dit så vi for med henne till en matbutik, köpte varsin glass och sen hem till Sara. Vi hade kul, snackade, kollade dator och tv, fota lite till och så åt vi goda kycklingklubbor tillsammans med klyftpotatis, hihi. Så ringde Jokke och han kom och hämtade mej, vi låg och kollade på Salkarit men sen efteråt så belv han plötsligt sur och ville inte berätta vad som var fel.. :/ Så for jag hem, han sa bara att vi skulle sncka imorron... problemet är att jag inte ens vet om jag kommer att vara hemma imorron liksom. Jag är orolig över vad det är, verkar bara så konstigt alltihop. Men jaja, det reder väl ut sej får jag hoppas. Hemma har jag snackat med lite gulliga människor, tack för att ni finns<3^^ och grubblat över vad som händer :/
Så måste jag bara poengtera att folk som lägger sej i mitt liv utan att först ta hand om sitt eget går mej på neverna -.- Jag är fullt medveten om att det inta var något illa menat men när någon av ens vänner beskyller den man tycker om för saker som ingen egentligen vet säkert om stämmer så blir man inte särskillt glad.. men nog om det nu.
Nu skall  jag sova.. är typ skitsömnig och klockan är typ sjuuukt mycket.. Ska orka imorron också. Så borde jag börja läsa till religionsprovet jag har på måndagen men vi får väl se hur det blir med det, hehe (A).
Gonatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0