Drömmer om samma

Andra natten nu på bara ett par dagar som jag drömmer om samma människa...? Rätt kul drömmar båda två i och för sej. Inatt åkte jag i en bil och föraren tyckte sig vara cool om vi hela tiden nästan körde ut eller emot något och styrningen var slö som fan så det känndes hela tiden som att vi skulle krocka :P Och så massa annat.

Sitter och lyssnar på the voice nu medan jag nördar här :) Kan händ att vi åker till Båsa en sväng idag också.
Vet inte om jag åker med alls men tror det.


Kommentarer
Postat av: Mikaeljennifer

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2012-06-14 @ 11:57:50
URL: http://mikaeljennifer.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0