En regnig dag

Imorse försov jag mig igen.. Haha, vaknade halv åtta (A) Men hann till historia timmarna gjorde jag så :)
Sen kemi där vi gick igenom ett övningsprov vi skulle ha gjort till idag, och jag hade till och med det gjort!
Nyss hade jag ett samtal med Carina om studieskrivningar och kursval inför nästa år. Först tog hon bort flera kurser men så var det endå förlite.. man kan ju undra varför men ja.. nu får jag fundera vilka jag mer jag ska gå.

Sara och Katten sitter och skriver matematikprov nu, är glad att jag inte behöver göra det. Men imorgon blir det kemiprov så hamnar läsa massa på det idag. Fuck that! :)

Det regnar... sjukt deprimerande. Nä egentligen inte för man får bara hoppas att snön försvinner fort som fan nu då :)
Tumblr_lips4nzjgj1qhjlozo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0