Finskaprovet gick bättre än engelskaprovet...

Måndag 11 mars
Skrev historian och det gick helt okej.

Sen fick vi ut engelskan... Fy fan vad det sket sig. Okej jag trodde inte jag skulle få bra men bättre än detta åtminstone! Fick nämligen en fyl 5. Blir omtentamen bara då. Men hallo, jag fick bättre i fiskan än engelskan?! Århundradets sensation.
Mamma och Rita gick på loppis så jag for med. Hittade två fejk LeSportsac necessärer så köpte dem. Hade en tidigare som jag köpte när vi var till Thailand men har tappart bort den för kan inte hitta den eller så är den i stugan. HOPPASHOPPASHOPPAS! För den var ennu finare än dessa. Jag har en i en annan modell också men gillar dehä mer.
Efter loppisarna for vi till Sästö pörssi. Hittade ett par skor som jag bara var tvungen att köpa :) Dessutom var de billiga. Köpte ett väldigt bra läppbalm också eller egentligen vaselin med aloevera... :S Gillar inte att vanlligt väppbalm e så glansigt och aloe veran gör dessutom att det luktar gott^^
Hem och läsa på psykologi sen. Lite stressigt blev det men hann tillsist läsa allt och ta mej isäng itid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0