Helgplaner

Mitt bloggande är uselt, är medveten om det men det kommer förmodligen inte bli någon förbättring fören nästa vecka. Kanske på söndan men det är inte säkert.

Planer för helgen är:
Fredag - Skola 10-13, stan med Sara en liten stund. Packa och fixa allt inför att fara till Katten och sen åka iväg till Backgränd med Sara för att fira sötnosen Katten!<3
Lördag - Vakna upp hos Katten efter alldeles för lite sömn, ha skoj, hem, fixa lite, Ela kommer hit och så åker vi till Ekenäs. Där ska jag hoppeligen träffa Larisza och antagligen ser man Sebbe och massa andra skoj typer också.
Så nån gång mitt i natten när vi tröttnat på att vara där ska jag antagligen tvinga pappa att komma och hämta oss. Eller hitta på nått annat men förmodligen. Så sover Ela över hos oss... eller hu mycket vi nu får sovit men i varje fall :D
Söndag - Vara med Ela och mer planer har jag inte för tillfället :)

Men nu är min enda plan att dra min bak med och sticka isäng. Godnatt, dröm söta drömmar!<3

Tumblr_lewphxajdg1qcgzjho1_400_large
Älskar flätan och jag vill också ha en såndär helix(tror det heter så :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0