Modersmålsuppsats

Igårkväll var det en fyra sidors modersmålsuppsats på gång.
Fick snabbt skriva ihop något skitsmart så det blev färdigt någon gång :)
Skrev med rubriken "En gränslös värld?" och skulle försöka vinkla det på något smart sätt.
Typ något med att man när som hels kan resa vart som helst och att man kan muta, arbeta eller på något annat sätt ta sig upp tilll toppen och dessutom finns det ofta sätta att smita från lagar och syssla med saker som är olagliga. Så tog jag upp rymden och naturesurserna också. Tog inte lika länge att skriva som jag trodde men alldeles tillräckligt länge höll jag nog på.
Så for vi till lägenheten och "sov-invigde" den :)  Satt där och gjorde en matematikläxa innan jag skyndade och sova.

Mina nya skor:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0