Moljävlar

Orkar, vill och tänker inte läsa mer på kemi nu! Det fastnar inte mer nu, lika bra att gå och sova.

Dagen inläddes som sagt men en försovning. Kan ju bero på att jag inte fick sovet igårkväll häller eftersom kaninen inte kunde sluta riva i tidningarna så tillsist bar jag ut hela buren ur rummet... haha.
Sista timmen psykologi. Och sen åkte jag hem. Borde ha läst massor på kemin men det blev först senare. Inte för att jag gjorde något vettigt annars heller men orkade bara inte. Jo föresten så gjorde jag en ny header och lade hit den men jag får den inte att synas... :S asså när jag öppnade bloggen i Explorer fungerade det hur bra som elst men i Firefox händer inget fasten jag uppdaterar. Sjukt irriterande -.-
Nu har jag då läst så mycket som jag tänker läsa och man får helt enhelt bara se hur det går. Känns okej, inte bra men tror åtminstone inte jag blir underkänd (får man hoppas!) :D

Som sagt, regnigt och grått hela dagen men inte ska man klaga, bättre än snö åtminstone :D
Men det skulle nog smaka med sommar!
Tumblr_lfiktflgbl1qcfcxyo1_500_large
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0